AKUSTICKÉ STROPNÍ PODHLEDY | Česká Republika

Pohled Armstrong – Poslání - Hodnoty

Pohled – Poslání - Hodnoty
Náš pohled, poslání a hodnoty hrají podstatnou roli ve všem, co v Armstrongu děláme.
Rozhodnutí, jenž činíme, vzájemné vztahy, jenž máme se zákazníky a dodavateli, způsob, jakým pracujeme s ostatními odděleními … to vše je formováno pohledem, posláním a hodnotami
 
Pohled: Trváme na našich slibech
Chceme, aby Armstrong byla společnost, jenž trvá na svých slibech. To znamená, že trváme na našich slibech našim zákazníkům, našim dodavatelům, našim spolupracovníkům a našim společnostem. 

To znamená, že trváme na našich slibech našim zákazníkům, našim dodavatelům, našim spolupracovníkům a našim společnostem.

 
Poslání: Snadněji, rychleji, lépe …to vše dohromady
Zdokonalování výrobního procesu je významnou součástí naší strategie, jako společnosti dosahující svého poslání - Snadněji, rychleji, lépe …to vše dohromady. Napomáhá nám to zlepšovat produktivitu a dosahovat lepších interních i externích výsledků pro naše zákazníky.  

Některé techniky zdokonalování výrobního procesu používané ve společnosti Armstrong jsou následující:

  • Čistění back-yard je zjednodušený postup, jenž se zaměřuje na vnitřní emise a rozkládá za méně než 30 dní.
  • Trailblazing je postup navržený k rychlé analýze a zlepšování klíčových obchodních nabídek.
  • Six Sigma je metoda zlepšování výrobního procesu pro snížení počtu „závad“ během výrobního procesu.
 
Hodnoty: Respekt, integrita, rozmanitost a servis
Tyto hodnoty zůstávají pevným základem, na kterém stavíme budoucnost společnosti Armstrong. Očekáváme, že všechny osobní postoje a obchodní rozhodnutí se budou shodovat s těmito hodnotami:
  • Respekt: Respekt: Respektovat důstojnost a základní práva jednotlivce při všech jednáních s lidmi.
  • Integrita: Dodržovat vysoce morální a estetické normy a projevovat poctivost, integritu, odpovědnost a otevřenost ve všech vztazích.
  • Rozmanitost: Uvítat zkušenosti a nápady všech lidí.
  • Servis: Poskytovat servis poctivě a v patřičné rovnováze mezi zájmy všech skupin začleněných do obchodu – zákazníci, akcionáři, zaměstnanci, dodavatelé, sousedé společnosti, vláda a široká veřejnost.

 


Produkty

Hlavní náměty

Zdroje & Specifikace

Vyhledat